, , , , , , , ,

Top 10 beste boeken voor ondernemers 2023 cf Forbes

Beste boeken voor ondernemers 2023 cf Forbes

Marketing, verkoop, klantenervaring: allemaal van groot belang. Lees meer…


Lees hier → meer over boeken op deze website.


Top 10 beste boeken voor ondernemers 2023 cf Forbes

Bron: www.forbes.com


10. The Experience Mindset – Tiffany Bova

Changing the Way You Think about Growth

Hier een boek dat benadrukt hoe de werknemerservaring de klantervaring beïnvloedt. Bova stelt dat een balans tussen EX en CX “de omzet en winst met wel 50% kan vergroten.”

Ze maakt haar punt duidelijk aan de hand van casestudies van The Ritz-Carlton, Salesforce, Pfizer en anderen.


9. Positive Chaos – Dan Thurmon

Transform Crisis into Clarity and Advantage

Midden in de chaos kun je er bang voor zijn of het omarmen. Thurmon is niet alleen een slimme zakenman en een geweldige keynote speaker, maar ook een jongleur van wereldklasse die begrijpt hoe het is om ‘veel ballen in de lucht te hebben’.


Zie hier de Top 10 beste boeken over tycoons.


8. The Hospitality Mentality – Josh Liebman

Create Raving Fans Through Your Guest Experience

Dit is het eerste boek van Liebman en het verdient aandacht, aangezien hij een eenvoudig te begrijpen handleiding biedt over hoe u uw klanten kunt behandelen alsof ze gasten zijn.


Zie hier de Top 5 beste geschiedenisboeken 2023 (en de 5 best verkochte).


7. The Unsold Mindset – Colin Coggins en Garrett Brown

Redefining What It Means to Sell

Verkoop is meer dan alleen verkopen aan klanten en opdrachtgevers.
Onderzoek en interviews met een aantal van de meest succesvolle mensen, niet alleen verkopers, hebben hun contra-intuïtieve ideeën en standpunten bepaald, wat dit boek interessanter maakt dan een doorsnee verkoopboek.


Zie hier de Top 10 beste populaire geschiedenisboeken die je moet lezen.


6. The Power of Scarcity – Mindy Weinstein

Leveraging Urgency & Demand to Influence Customer Decisions

Dit boek maakt gebruik van de diepgaande kennis van de auteur op het gebied van marketing en psychologie en deelt een krachtige strategie.


5. Belonging to the Brand – Mark Schaefer

Why Community Is the Last Great Marketing Strategy

Een krachtig concept in marketing is om uw klanten het gevoel te geven dat ze bij uw merkgemeenschap horen. In dit instructieboek worden meerdere manieren besproken waarop je voordeel kunt halen uit een merkgemeenschap.


4. Creating Super Fans – Brittany Hodak

How to Turn Your Customers Into Lifelong Advocates

Het boek staat vol met voorbeelden en verhalen waar iedereen en elk bedrijf zich mee kan identificeren. Het is gemakkelijk en plezierig om te lezen, met eenvoudige en grote ideeën.


Zie hier de Top 25 beste boeken om miljonair te worden.


3. A Complaint Is a Gift – Janelle Barlow

How to Learn from Critical Feedback and Recover Customer Loyalty

Dit is de derde editie en het boek is herzien en bijgewerkt met actuelere voorbeelden en strategieën die je zullen helpen bij het omgaan met klachten en het omgaan met moeilijke en boze klanten.


Zie hier de 10 strategieën voor een succesvolle ondernemersmentaliteit.


2. Never Lose an Employee Again – Joey Coleman

The Simple Path to Remarkable Retention

Een goede werknemerservaring, genaamd EX, is de drijvende kracht is achter een goede klantervaring, afgekort als CX. De auteur gebruikt voorbeelden en onderzoek en biedt een raamwerk om u te geven wat u nodig heeft om uw beste mensen te behouden.


Zie hier de Top 100 meest innovatieve landen 2024.


1. A Diamond in the Rough – Steven Van Belleghem

De meeste bedrijven willen een klantgerichte cultuur creëren, maar veel bedrijven hebben daar moeite mee, ook al zijn ze daartoe in staat. Dit is wat de auteur een ruwe diamant noemt.

Naast duidelijk verwoorde concepten zijn er meer dan 100 tips en voorbeelden om u te helpen een cultuur op te bouwen die klanten krijgt en behoudt.


Top 10 beste boeken voor ondernemers 2023 cf Forbes

  1. A Diamond in the Rough – Steven Van Belleghem
  2. Never Lose an Employee Again – Joey Coleman
  3. A Complaint Is a Gift – Janelle Barlow
  4. Creating Super Fans – Brittany Hodak
  5. Belonging to the Brand – Mark Schaefer
  6. The Power of Scarcity – Mindy Weinstein
  7. The Unsold Mindset – Colin Coggins en Garrett Brown
  8. The Hospitality Mentality – Josh Liebman
  9. Positive Chaos – Dan Thurmon
  10. The Experience Mindset – Tiffany Bova

Jongerenevent Ontdek wat je wel Jongerenpunt 070 16 – 27
Ronald van der Ham

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *