Beste ijssalon van Nederland 2018 is IJssalon Florence uit Nederweert in Limburg

Is dat nou belangrijk nieuws, nieuws over lekker ijs? Ach, van hele grote betekenis is het allemaal niet, maar wel handig als je trek hebt in lekker ijsje. Verderop hebben we nog meer ijssalons die bijna in de prijzen vielen. En wie weet, misschien ook wel bij jou in de buurt!? Lees meer over lekker ijs en waar je moet zijn (of wezen)…

Beste ijssalon van Nederland 2018 is IJssalon Florence uit Nederweert in Limburg
Beste ijssalon van Nederland 2018 is IJssalon Florence uit Nederweert in Limburg

Lees hier->>> meer aangename artikelen over eten en drinken op deze website…

Beste ijssalon van Nederland 2018 is IJssalon Florence uit Nederweert in Limburg


IJssalon Florence uit Nederweert won 24 maart dus de prijs ‘Beste IJssalon van het jaar 2018’. Dit gebeurde allemaal tijdens de Internationale Dag van het Ambachtelijk IJs. Het is al de vierde keer dat IJssalon Florence deze bijzondere titel in de wacht sleepte. Eerder deden zij dit al in 2002, 2011 en 2013. Ook namen ze al vier keer een tweede plaats in beslag, in 2003, 2008, 2012 en 2015.

De strijd om deze zgn. Gouden IJsspatel is een onderdeel van de IJsVak-Wedstrijden. De tien allerbeste tien in de categorieën ‘Gouden IJscreatie’ (de beste IJscoupe) en de ‘Gouden IJsspatel’ (het beste bosbessensorbetijs) mochten meedingen voor de titel ‘Beste IJssalon van het jaar 2018’.


De volgende tien genomineerden waren de gelukkigen:

Claudio’s IJssalon te Apeldoorn
De IJssalon Paul Wilderink te Haaksbergen
De Zoete Inval te Bodegraven
Fressini IJs te Zeist
IJscafé Holland te Uden
IJssalon Clevers te Grubbenvorst
IJssalon De Hoop te Blaricum
IJssalon Florence te Nederweert
IJssalon Kees te Geldrop
Maddey’s te Roosendaal


Deze ijssalons deden mee met de strijd om de titel ‘Beste IJssalon van het jaar 2018’. Allen kregen onder andere bezoek van een mystery guest. Daarnaast beoordeelde ook een gecertificeerd inspectiebureau de ijssalons op de voorgeschreven hygiënische aspecten. Een ander aspect waren de activiteiten van de salons op social media. Zo konden zij punten verdienden voor de mate van interactie met de klanten. Toen alle punten van alle verschillende onderdelen werden opgeteld bleek IJssalon Florence de winnaar.


 

Laat een reactie achter

Geef hier je reactie!
Naam hier